معرفی انیمیشن | من یک هیولا درون خودم دارم! «?What Shall We Do With The Angry Monster»
  • کد مطالب: ۷۴۲۰۰
  • /
  • ۰۷ ارديبهشت‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۶

معرفی انیمیشن | من یک هیولا درون خودم دارم! «?What Shall We Do With The Angry Monster»

بعضی از آدم‌ها وقتی عصبانی می‌شوند خیلی بد و ترسناک به نظر می‌رسند.

عاطفه جوینی- بعضی از آدم‌ها وقتی عصبانی می‌شوند خیلی بد و ترسناک به نظر می‌رسند. داد و بیداد کردن، چیزی را خراب کردن، حرف‌های ناشایست زدن و ... چیزهایی هستند که هیچ آدمی دوست ندارد ببیند و بشنود.

پس اگر بگوییم بعضی از آدم‌ها وقتی عصبانی می‌شوند، هیولا می‌شوند، حرف نادرستی نگفته‌ایم! حالا سؤال اینجاست که هر آدمی با هیولای عصبانیتش بهتر است چه‌کار ‌کند یا حتی با هیولای عصبانیت دیگران.

در انیمیشن کوتاه «با هیولای عصبانی چکار کنیم؟» این موضوع خیلی ساده حل می‌شود. این انیمیشن خیلی راحت و قابل‌فهم به بچه‌ها نشان می‌دهد هر مسئله‌ای حتی وجود یک هیولای عصبانی، با یک راه‌حل عاقلانه حل می‌شود.

داستان کوتاه این انیمیشن بسیار اثرگذار است و برای فهم موضوع عصبانیت و روش مقابله با آن کمک زیادی به بچه‌ها می‌کند. هیولای داستان ما در این انیمیشن هربار عصبانی از راه می‌رسد و خانه‌ای را که به دست مامان و بابا و بچه‌ی کوچک‌ ساخته شده است خراب می‌کند.

این خانواده هربار می‌ترسند و از دست هیولا فرار می‌کنند اما آخر سر یکی‌یکی به سراغ هیولا می‌روند و سعی می‌کنند با یک کار مهربانانه عصبانیت او را کمتر کنند.

این موضوع ادامه پیدا می‌کند تا جایی که بچه‌ی کوچولوی خانواده تصمیم می‌گیرد علت عصبانیت هیولا را پیدا کند و مشکل را حل کند. این اتفاق به شکل بامزه‌ای حل می‌شود و طوفان عصبانیت هیولا به بهاری زیبا و رنگارنگ تبدیل می‌شود.

نام:
با هیولای عصبانی چه‌کار کنیم؟
?What Shall We Do With The Angry Monster

کارگردان:
سارا ویکنز Sarah Wickens

شرکت تولیدکننده:
استودیوی دیزنی Disney

سال انتشار:
۲۰۱۸

زمان:
۶ دقیقه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.